Касові збори 13–15 липня: Ліло і Стіч vs Супермен – хто лідер?

"Як приборкати дракона"
Схоже, що тепер на нас чекає в майбутньому ще більше лайв-екшн екранізацій успішних в минулому мультфільмів. Не здивуюся, якщо і до «Шрека» доберуться. В прокаті стартував "Як приборкати дракона" і взяв на старті домашнього прокату $84 млн. Це трохи менше за прогнози місячної давності, але все одно вже можна рапортувати про успішний успіх, тому що решта світу дала фільму ще $114 млн, тож загальний улов після дебютних вихідних у стрічки $198 млн, при бюджеті в $150 млн. Люди на виході з кінотеатрів фільм хвалять. Цікаво виходить, що подібні фільми постійно збирають касу, всім наче все подобається, а потом в інтернеті постійно скаржаться, що для кого покадрово перезнімають мультфільми. Напевно, це все різні люди, або я чогось не розумію.
"Матеріалістка"
Другою новинкою прокату стала «Матеріалістка». Черговому фільму від студії A24 вдалося взяти вдома $12 млн і ще $4 млн додала решта світу. Дакота Джонсон після того, як її обманули з «Мадам Павутиною» матиме успішний фільм. Вона тоді думала, що підписалася на справжній «Марвел», а він виявився якимось іграшковим, тож бідолашна актриса засмутилася, що її ніхто не попередив. В «Матеріалістці» біля неї бігають як раз представники справжнього «Марвела» - Кріс Еванс і Педро Паскаль. Останній напевно скоро станції метро в Києві оголошувати буде. Куди не поглянь, що не увімкни - всюди Педро. Бюджет у фільму $20 млн, але A24 традиційно продає свої фільми ще до їхнього виходу в прокат, тож уже точно студія не обідніє, а навіть зможе заробити.
Том Круз і "Балерина"
Сильно обвалилася на своєму другому вікенді «Балерина». Анна Де Армас рухнула на 62% у США. Зібрати вдалося $9 млн. В світі кубинку люблять більше, тож там падіння не таке значне. Загалом картина вже номінально окупилася, зібравши більше свого бюджету. В активі стрічки вже $91 млн при загальному бюджеті в $80 млн. Враховуючи всі проблеми зі зніманням та перезніманням, підсумковий результат у $200 млн можна буде вважати чудовим, хоча сиквелу про «Балерину» гадаю ми не побачимо. А там хто його знає, тим більше, що студія Lionsgate заявляла, що більше половини витрат вона відбила на міжнародних продажах. Ну і тут незайвим буде нагадати, що на болота ця студія теж свої фільми до цих пір продає, і вони виходять там цілком офіційно.
Бойфренд Анни Том Круз схоже за все прибіг. Зараз найостанніша «Місія» має в своєму активі всього лише $507 млн. За минулий вікенд фільм узяв $11 млн вдома і $21 млн в іншому світі. Відбитися тут ніяк не вдасться, навіть якщо чутки про бюджет у $400 млн і були сильно перебільшені. Але, як вже писав раніше, Тому не має за що переживати, в нього купа проєктів попереду, плюс ще лишається триквел «Топ Гана», який вже пішов у роботу.
Хто стане першим мільярдником?
В липні ми нарешті маємо отримати першого мільярдника. Це буде або «Ліло і Стіч», або «Супермен». До того ж, можливо вирішать здивувати новий «Світ Юрського Періоду», або «Фантастична четвірка». В прокаті одним словом, буде весело. Найближче поки до заповітної планки «Ліло і Стіч». Мультфільм уже назбирав $860 млн доларів. Однак «Minecraft у кіно» теж спочатку йшов дуже впевнено, але перед самою фінішною прямою зупинився. Прибулець теж має серйозні падіння, тим більше, що в прокат заїхав прямий конкурент, а далі конкуренція буде ще збільшуватися.
Успіхи Warner Bros. і черговий провал Mavel
З цікавого, у «Марвел» провалюється вже другий фільм поспіль, хоч студія й зберігає партизанське мовчання, всі все бачать. Наразі «Громовержці» завершують свій прокат, маючи в своєму активі $380 млн при бюджеті в $180 млн. І цілком офіційно відомо, що ще $100 млн було витрачено на рекламу. Тепер Кевін і його приспішники просто моляться на "Ф4", бо якщо і вона вирішить погано виступити....
А от хто продовжує ставити рекорди, так це «Грішники», хоч їх уже давно можна подивитися в цифрі. У США стрічка на тижні пройшла підсумкову касу «Гравітації», в якої в свій час було $274 млн. Це дозволило «Грішникам», і ви тільки уявіть собі, стати найкасовішим оригінальним фільмом в Північній Америці за останні 15 років. Сподіваюся, це досягнення хоч якось додасть бажання студіям робити оригінальні проєкти.