«K-pop мисливці на демонів»: Головний мультфільм року!

Як глупа дурна Sony хіт віддала
В нетрях студії Sony придумали класну концепцію – мультфільм про «k-pop». Певно ідея полягала в тому, що цей музичний напрямок дуже популярний серед підлітків, тож мультфільм з класними піснями має вистрелити. Витратила студія на такий постріл аж $100 млн доларів. Коли мультфільм був готовий хтось зі спеціалістів почав сумніватися, що такий бюджет стрічка зможе відбити в прокаті, тож щоби уникнути збитків було прийнято рішення анімацію продати. У двері постукав «Нетфлікс» і заплатив Sony ті самі $100 млн. І, о несподіванка! На стрімінгу «K-pop мисливці на демонів» стали неймовірним хітом, і не просто хітом. Мультфільм злетів на другу сходинку сервісу по переглядам за всю історію «Нетфліксу» та має всі шанси стати найпершим. Зараз на першому місці Двейн «Скеля» Джонсон зі своїми «Червоним повідомленням».
Кінопрокат
На фоні такого успіху «Нетфлікс» минулими вихідними випустив мультфільм в американський прокат. До релізу прикріпили текст для пісень, а-ля караоке, щоби глядачі могли підспівувати. Зали переповнені, всі співають і на сеансах багато підлітків, що дозволило неновому проєкту, який уже два місяці, як можна подивитися вдома, назбирати $18 млн доларів і очолити прокат. Хтось назве студію Sony недалекою, а її керівників навіть ідіотами. Однак їх зрозуміти теж можна. Ніхто не гарантує, що вийди «Мисливці» одразу в прокат, вони б змогли зібрати суму в $200 млн доларів, це був величезний ризик. Але, як тепер уже зрозуміло - варто було ризикнути
Франшиза і пісні.
Питання в іншому, що найбільше професіонали з Sony тепер кусають лікті через те, що саме «Нетфлікс» буде розвивати франшизу, і він отримає увесь прибуток від пісень, мерчу та наступних сиквелів, вбоквелів і мультсеріалів. Уже заявлена live-action адаптація, яку точно повезуть в кінотеатри, і ось вона вже має окупитися. Про що мова, коли пісні з мультфільму вісім тижнів поспіль очолювали чарт Billboard. А ще саундтрек очолив чарт Apple Music у США , і це перший «k-pop» альбом, якому це вдалося. І треки дійсно запальні. Навіть мені, дуже далекому від захоплення такою музикою, хотілося тупотіти ногою, тому що зроблено все дуже вивірено.
Історія
Сюжет у мультфільму дуже простий. Є три обрані, є зло, яке хоче всіх перемогти. Героїня сумнівається в собі, але коли вона приймає себе такою, якою вона є, то зло відступає, і добро перемагає. Ніхто особливо не намагався вигадувати щось надто складне. Однак прості сюжети теж треба вміти гарно подавати, і тут із цим повний порядок.
Анімація
Якщо очі мене не підводять, то мультфільм зроблений у стилі «Людини-Павука: Крізь Всесвіт» і недавніх «Черепашок Ніндзя», але не з такою частотою кадрів, тут усе виглядає більш органічно. Плюс присутні класичні аніме вставки та загалом усе виглядає дорого. Не забуваємо, що бюджет у мульта все-таки солідний
Оцінка
Окрім пісень в мультику багато гумору, я навіть два рази засміявся з голосом. Особливо радував тигр. Стрічку можна сміливо показувати дітям, нічого «піднесеного» у мультфільмі немає. Він добрий, музичний, веселий і має тій аудиторії, на яку розрахований точно сподобатися. Обов’язково раджу подивитися. Можна просто зараз піти на «Нетфлікс» чи ще куди, і подивитися. Ну і «K-pop мисливці на демонів», це ще один камінець в огород того, що оригінальні проєкти нікому не потрібні. 9 горщиків, які постійно падають з 10
